A A
Niepełnosprawność
  • Sketchfab
  • ENG
Zaloguj się
Logo - Instytut Pamięci Narodowej Logo Biuro
Nowych
Technologii
  • Misja BNT
  • Projekty
    • Gry
    • Wirtualne wystawy
    • Świadectwo poMOCY
    • Mobilny Przystanek Historia
    • Cyfrowi Bohaterowie
    • Histhack
    • Modele 3d
    • Aplikacje
    • Raporty badawcze
    • Przystanek Historia Przyszłości
    • Quizy
    • Dla Nauczycieli
  • Aktualności
    • Aktualności
    • galeria
    • video
  • Strefa Technologii
  • Kontakt
    • Biuro prasowe
    • Współpraca

Immersion Festival z „Grą Szyfrów” w Warszawie

W dniach 11-13 grudnia w Warszawie odbędzie się Immersion Festival, wyjątkowe wydarzenie w skali naszej części Europy, poświęcone wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Na miejscu spotkań w Pałacu Kultury i Nauki oraz w Centralnym Domu Technologii pojawią się prawie wszyscy ci, którzy zajmują się, opowiadają i przygotowują projekty wykorzystując technologię VR. Będą filmy, aplikacje i gry edukacyjne. Pojawią się dyskutanci, badacze zagadnienia wykorzystania VR w rozrywce, edukacji i biznesie. Będzie możliwość doświadczenia i przeżycia tego, co już dzisiaj oferuje technologia VR.

Immersion Festival z „Grą Szyfrów” w Warszawie

Skoro będą gry, to oczywiście nie zabraknie „Gry Szyfrów”, prezentowanej na wystawie doświadczeń immersyjnych i kina VR. Skoro pojawią się liderzy nowatorskich przedsięwzięć, więc zastępca dyrektora Biura Nowych Technologii IPN Adrianna Paradowska weźmie udział w panelu dyskusyjnym pt. „Potrzeby i kierunki rozwoju nowych mediów pod kątem instytucji kultury, edukacji i nauki” (13 XII w CDT). Skoro będą zademonstrowane możliwości technologii VR, zatem „Gra Szyfrów” zostanie udostępniona na dwóch VR w PKiN (11-12 XII) i na jednych goglach w CDT (13 XII).

Problematyka wojny polsko-bolszewickiej 1920 roku pojawi się również w filmie pt. „Wiktoria 1920” (reż. Tomasz Dobosz) zrealizowanym przez Biuro Programu „Niepodległa”. Ciekawie zapowiadają się jeszcze przynajmniej dwa inne panele dyskusyjne: „Światy cyfrowe w percepcji dzieci i młodzieży” oraz „Wpływ technologii VR na skuteczność przekazywania wiedzy”.

Zapisz się do newslettera

  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Kontakt
social icon social icon
© 2025 Instytut Pamięci Narodowej