A A
Niepełnosprawność
  • Sketchfab
  • ENG
Zaloguj się
Logo - Instytut Pamięci Narodowej Logo Biuro
Nowych
Technologii
  • Misja BNT
  • Projekty
    • Gry
    • Wirtualne wystawy
    • Świadectwo poMOCY
    • Mobilny Przystanek Historia
    • Cyfrowi Bohaterowie
    • Histhack
    • Modele 3d
    • Aplikacje
    • Raporty badawcze
    • Przystanek Historia Przyszłości
    • Quizy
    • Dla Nauczycieli
  • Aktualności
    • Aktualności
    • galeria
    • video
  • Strefa Technologii
  • Kontakt
    • Biuro prasowe
    • Współpraca

„Gra Szyfrów” zwyciężyła w 16 edycji Plebiscytu Wydarzenie Historyczne Roku

W tegorocznej edycji Plebiscytu, Biuro Nowych Technologii Instytutu Pamięci Narodowej zgłosiło „Grę Szyfrów”, która zakwalifikowała się do II etapu w kategorii „Edukacja”. Mieliśmy godnych przeciwników, jednak po zaciętej rywalizacji, na projekt Instytutu Pamięci Narodowej padło najwięcej głosów internautów. „Gra Szyfrów” okazała się najlepszym projektem edukacyjnym 2022 roku!

Przypomnijmy, że tegoroczny Plebiscyt, organizowany tradycyjnie przez Muzeum Historii Polski, został objęty Honorowym Patronatem Wiceprezesa Rady Ministrów i Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, prof. Piotra Glińskiego. Fundatorem wydarzenia  była Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukaszewicza.

22 czerwca o godz. 13 w Pałacu na Wyspie w Łazienkach Królewskich w Warszawie odbyła się Gala finałowa. Pamiątkową statuetkę dla zwycięskiego projektu odebrali zastępca Prezesa Instytutu Pamięci Narodowej dr hab. Karol Polejowski oraz Magdalena Hajduk, dyrektor Biura Nowych Technologii IPN.

Zobacz więcej
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Kontakt
social icon social icon
© 2025 Instytut Pamięci Narodowej